پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227041
صداي شکستن نظام ليبرال دمکراسي شنيده مي شود
تاریخ انتشار : 1395/08/24 12:13:39
نمایش : 1101
رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: تمام نشانه هايي که در فروپاشي کمونيست شاهد بوديم را اينک در غرب مشاهده مي کنيم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسي واقعي در جهان هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ نشست خبري سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج در سالن شهيد آويني مرکز بسيج سازمان صداوسيما آغاز شد.

اين نشست به منظور تشريح برنامه ها و فعاليت هاي متعدد و متنوع بسيجيان در زمينه هاي گوناگون فرهنگي، اقتصادي، ورزشي، علمي، هنري و ... در ده ها هزار پايگاه بسيج سراسر کشور و همچنين اعلام عملکرد بسيج به افکار عمومي با حضور رسانه هاي داخلي و خارجي در حال برگزاري است.

سردار نقدي در اين نشست خبري با بيان اينکه از يک سو شاهد پيشرفت،مقاومت،انسجام نظام جمهوري اسلامي و نقش مقاومت اسلامي و از سوي ديگر شاهد مقاومت در مقابل زور و ظلم مستکبران در منطقه هستيم، گفت: ان شالله با انسجام مردم انقلابي شاهد رهايي ملت ها از دست متجاوزان خواهيم بود و مي توانيم مشت محکم و ضربه مهلکي به دهان استکبارجهاني بزنيم.

وي ادامه داد: امروز شاهد فروپاشي اردوگاه غرب و استکبار جهاني هستيم و تمام نشانه هايي که در فروپاشي کمونيست شاهد بوديم را اينک در غرب مشاهده مي کنيم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسي واقعي در جهان هستند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاکيد کرد: هفته بسيج را تا انقلاب حضرت مهدي ادامه خواهيم داد و اين نهضت ادامه پيدا خواهد کرد و عنوان هفته بسيج امسال را هفته بسيج انقلابي و خدمت گزاري نام گذاري نموده ايم.

سردار نقدي افزود: انقلاب اسلامي دستاوردهاي مادي و معنوي بسياري را به همراه داشته است و ما خوبي ها و پيشرفت هاي بسيار و فراواني را از انقلاب اسلامي دريافت کرده ايم.

وي ابراز داشت: مردمي که در جبهه هاي لبنان، عراق و فلسطين مسير مقاومت را تجربه کرده و آزمايش شده اند و اين مسير را تا پاک کردن لوس وجود مستکبران ادامه خواهند داد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه در شب اربعين حسيني، مراسم تجليل از خانواده هاي مدافعان حرم برگزار مي شود، اضافه کرد: بسيج يک برنامه نمادين براي روز اربعين براي بسيجيان و برنامه پزواک نداي حضرت زينب(س) را برگزار مي کند.

اين خبر تکميل مي شود...
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html